Wednesday, November 12, 2008

CRAZY class 4A1

Crazy class 4A1... i will miss them in the holidays....

all malay friends



haha....my SJ teacher ....




modal ....2008



i sit on the table....


see the UNO card nice
















4 flower 4A1






leng zai & leng lui




pui san and me

me !!! the post is sweet leh...






all the girls


me and soon keat(cute cute boy)



Theng theng and me



wei and me...


我今天好开心哦...班上虽然来的人数比较少...可是足够""了...

我们拼命的在拍照...没分种族的一起玩...

在我从sains班换过来时...整班都只是会静静的好像呆呆的...可是经过了这段日子...

我的班是全校最好成绩(smkai)还有最开心的...

天天都笑口常开的说话谈天...不会给任何看人脸色...

我好喜欢我的这一班...但是...要放假了,真不舍的...
但是开心的日子我是永远都不会忘的...
感谢你们所给我的一切!


















No comments: